Má za úkol vyřizování administrativní agendy, vedení kanceláře po administrativní stránce, obsluhu kancelářské techniky, pořizování zápisů a další činnosti dle specifikace konkrétní pozice.
Náplň práce
- vyřizování administrativních úkonů
- zajišťování agendy firmy
- zodpovědnost za chod kanceláře
- asistence při přípravě konferencí a seminářů
- podpora poradenského týmu
- dohled nad dodržováním termínů
Office Manager musí být člověk s komunikativními vlastnostmi a reprezentativním vystupováním. Mělo by se jednat o člověka pečlivého, s logickými schopnostmi a dobrým písemným i ústním vyjadřováním. Jedná se většinou o člověka se středním vzděláním v oboru administrativa či ekonomie.
Nabízíme
- Zajímavá a rozmanitá pracovní náplň
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Mobilní telefon a další benefity
- možnost zkráceného pracovního úvazku
Motivační dopis a CV zasílejte na: info@agroconsult.cz , předmět “Pracovník Back office”.