Pracovník Back Office

Má za úkol vyřizování administrativní agendy, vedení kanceláře po administrativní stránce, obsluhu kancelářské techniky, pořizování zápisů a další činnosti dle specifikace konkrétní pozice.

Náplň práce

  • vyřizování administrativních úkonů
  • zajišťování agendy firmy
  • zodpovědnost za chod kanceláře
  • asistence při přípravě konferencí a seminářů
  • podpora poradenského týmu
  • dohled nad dodržováním termínů

Office Manager musí být člověk s komunikativními vlastnostmi a reprezentativním vystupováním. Mělo by se jednat o člověka pečlivého, s logickými schopnostmi a dobrým písemným i ústním vyjadřováním. Jedná se většinou o člověka se středním vzděláním v oboru administrativa či ekonomie.

Nabízíme

  • Zajímavá a rozmanitá pracovní náplň
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Zázemí dynamické a úspěšné firmy
  • Mobilní telefon a další benefity

Motivační dopis a CV zasílejte na:  info@agroconsult.cz  , předmět „Pracovník Back office“.